Klacht: Herlevering kinderkamer wederom beschadigd

op 07 september 2017 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Nadat onze bestelde kinderkamer was beschadigd zouden de beschadigde onderdelen omgeruild worden.
Top actie van baby-dump, echter zijn de onderdelen van de herlevering ook weer beschadigd.

Ik had zelf speciaal vrij genomen voor deze levering en we komen zo wel in tijdnood voor een complete kinderkamer te krijgen

Herleveren van onbeschadigde onderdelen;

LON3352 item 3D (2 deuren)
LON1152 item 1A en 1H

Kosteloos kinderstoel (item 3136 naleveren) wegens irritaties en een speciale nutteloze dag vrij te vragen voor de Baby-Dump levering.
Ik hoop dat de onderdelen onbeschadigd snel geleverd kunnen worden, want we komen aardig zo in tijdnood, ik heb alles nu toch in elkaar gezet omdat de kamer klaar moet zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 13 september 2017 om 13:58 geantwoord

GESPROKEN MET MENEER, IS INDERDAAD NIET GOED OPGELOST.
KLANT HEEFT ZELF BESCHADIGDE ONDERDELEN VERVANGEN, GEBEURD MEESTAL DOOR ONZE BEZORGERS, DAN HADDEN WE DE BESCHADIGINGEN OP DE NIEUWE ONDERDELEN ZELF OOK METEEN KUNNEN CONSTATEREN.
NU NIEUWE ONDERDELEN BESTELD EN KLANT GRATIS ITEM TOEGEZEGD.
HEER GAAT AKKOORD MET DEZE AFHANDELING EN NU OMRUILEN EN MONTEREN DOOR ONZE BEZORGERS.

Alle klachten die gemeld zijn door Raimon Meuldijk