Klacht: Herinneringen zonder openstaande posten

op 13 juli 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Beste,

Na een financieel onstabiele periode heb ik bij caiway achterstanden gehad. Deze zijn gelukkig in januari dit jaar volledig betaald aan de deurwaarder van caiway zodat ik verder kon met caiway en afsluiting heb voorkomen.

Sindsdien is iedere maand factuur netjes betaald maar krijg ik sinds enkele weken ineens vreemde facturen van caiway. Bv een factuur en een eerste herinnering allebei op dezelfde dag tegelijk in de post. Waarbij de factuur van juli in de herinnering stond terwijl het nog maar juni was.

Al met al een vreemde situatie vooral omdat de rekeningen netjes betaald worden.Uiteraard heb ik caiway meteen aangeschreven middels de caiway klantenservice. De gesproken medewerkster heeft mij heel vriendelijk geholpen en vertelde mij dat de afgelopen betaalde maanden zijn verrekend met openstaande incassokosten. Nu is dit onmogelijk omdat ik in januari 2016 alles volledig heb betaald en nog wel aan de deurwaarder die zelf een mail heeft gestuurd naar caiway zodat ik niet werd afgesloten.

De medewerkster vroeg mij voor een moment zodat ze met de financiele afdeling kon overleggen. Deze bleek echter ook geen direct antwoord op de vraag te hebben. Ik zou hier over teruggebeld worden (van dit gesprek heb ik een kopie). Inmiddels ben ik nog steeds (na 2 weken) niet terug gebeld en komen er weer brieven van caiway. ditmaal inclusief verhogingen!

Wanneer Caiway serieus naar deze situatie gaat kijken want het kan toch niet zo zijn dat men netjes de rekeningen betaald en deze weggesluisd worden naar rekeningen die niet aantoonbaar zijn?

Overigens ga ik uiteraard niet akkoord met welke verhoging dan ook welke voortgekomen is uit de "niet reageer" situatie van Caiway.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

10 maanden geleden - Geachte heer Te Brake, Vervelend om te horen dat u geen terugkoppeling heeft ontvangen. Ik heb uitgezocht waar dit uit voort is gekomen en ik zag dat het verkeerde telefoonnummer bij ons geregistreerd staat, waardoor wij geen contact met u op konden nemen. Ik heb dit probleem uitgezet bij de juiste afdeling, deze zal dit verder voor u gaan afhandelen. De klacht laten wij open staat tot er een oplossing is geboden voor uw probleem. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

10 maanden geleden - Geachte heer ter Brake, Ik heb u telefonisch helaas niet kunnen bereiken. Ik heb een e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u bij de contactgegevens hebt opgegeven. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 22 juli 2016 om 15:37 geantwoord

Geachte heer ter Brake,

Wij hebben u opnieuw geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Daarnaast hebben wij geen reactie ontvangen op de e-mail die wij u hebben toegezonden.

In de e-mail staat alle informatie vermeld. Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact opnemen met de administratieve afdeling op het telefoonnummer 088-2249111. Zij zijn op maandag t/m vrijdag tussen 09.00-17.00 telefonisch bereikbaar.

Wij zullen deze klacht afmelden.

Jeanine
Caiway Webcare Team

Heeft op 27 juli 2016 om 13:41 geantwoord

Dit is puur een herformulering van wat de chat medewerkster al heeft benoemd. Er is geen oplossing geboden of gesproken over de fout. Ik mail nu terug met de gegevens die dit bewijzen. Wel heeft caiway via de mail contact genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Philip82