Klacht: Heraansluiting

op 07 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is iets verkeerd gegaan met een betaling van een rekening! Zonder vooraankondiging word ik afgesloten! Na tig keer bellen en tig keer 20 minuten in de wacht ben ik nog steeds niet aangesloten.
Telkens wordt er gezegd dat het verwerkingstijd heeft van enkele uren maar dit is nu al de negende dag dat ik zonder telefoon zit!
Nooit geen tele2 meer!

Gewenste Oplossing:

Als ik wéér aangesloten word'.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L i