Klacht: Her aansluiting gas en licht

op 04 augustus 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Afgelopen woensdag 2 augustus smorgens afgesloten door Stedin, aangezien ik in het schuldhulptraject zit moest er een energieleverancier komen. Dit heeft mijn contactpersoon geregeld, er werd dezelfde dag nog een nieuwe leverancier geregeld en ook zijn dezelfde dag nog de kosten voor het afsluiten voldaan. Heb vanaf woensdag hele dagen contact gehad met de klantenservice van Stedin, zij hebben echter alles gedaan om mij te kunnen helpen. De afdeling planning van stedin kon mij een afspraak bieden een week later dus volgende week woensdag terwijl zij garanderen dat je binnen 3 dagen weer aangesloten zou zijn. Gisteren elk uur met de klantenservice gesproken want ook zij vonden het wel lang duren, dus ze hebben geprobeerd mijn afspraak naar voren te schuiven. Dit is niet gelukt…. waarom niet? De afdeling planning bleek telefonisch onbereikbaar en er werd ook niet gereageerd om mailtjes van de klantenservice om mij terug te bellen. Ik ben zo langzamerhand in staat om zelf het slotje eraf te halen. Ik heb immers alles voldaan en een nieuwe energieleverancier geregeld. Alle teamleiders hebben overlegd maar kwamen ook niet verder, ja er is geen monteur wordt er dan gezegd. Maar ze durven wel 185,25 afsluitkosten en 133,67 aansluitkosten in rekening te brengen.

Als ik vandaag nog aangesloten word

Alle klachten die gemeld zijn door Rian132