Klacht: Aangevallen

ellendig op 20 januari 2012 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geachte Hema,
Enige dagen geleden heb ik gordijnen gekocht Hema Barneveld,mijn dochter bestelde heden ook gordijnen,ik werd in eenkeer aangevalen met woorden door iemand die daar werkt,dat ik Mevr Matulessy geen gordijnen mag bestellen omdat er een rekening openstaat.Het klopt dat ik 1 paar gordijnen niet afgerekend had.Thuiskomend van de Hema bleek dat ik de gordijnen ook mee had gekregen die eigenlijk 3 weken later gereed zouden zijn.Ik ben terug gegaan en heb het aangegeven dat ze mij de gordijnen hebben meegegeven maar dat ik die niet betaald heb,omdat die veel later gereed zouden zijn.Ben zo vriendlijk geweest om dat door te geven en dat ik dat op 1 febr 2012 het bedrag zou betalen,omdat ik het niet had op dat moment.En nu Jongstleden word ik aangevallen in de winkel,door iemand die daar werkt,die moest het doorgeven van de bedrijfsleider genaamd Michel.In het verleden is het zover gekomen dat mijn dochter toen nog werkend bij de Hema vals was beschuldigd door diefstal door dezelfde persoon Michel,ze was in hechtenis genomen 1 dag vast gezeten,gelukkig camera beelden konden het bewijzen dat ze het niet was,maar een ander colega, hier zijn we heel verdrietig van geweest,nog geen bloemetje niets heeft ze gekregen alleen physchische klachten aan overgehouden. En nu word ik Mevr Matulessy door hun aangevallen,gelukkig was het niet zo druk in de Hema, Ik hoop dat U dit serieus gaat nemen, ik ontvang graag bericht retour Met vr gr Mevr P. Matulessy

Op dit moment weet ik het niet.nog nadenkend over wat mij vandaag is overkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door