Klacht: Hema voucher Landal omboeken

ingev82 op 28 februari 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Afgelopen donderdag gebeld naar landal. Eind maart gaan wij een weekend naar Landal Het Vennenbos. Met twee kinderen van 4 en 7 jaar komen wij speciaal hierheen voor het zwembad. Op de site van Landal staat dat als de aankomstdatum nog niet binnen 28 dagen valt, de reisdata kan worden aangepast. Ik heb Landal afgelopen donderdag gesproken en ik kreeg te horen dat het boeken met een hema voucher andere voorwaarden heeft. Het kan omgeboekt worden naar een andere data, maar omdat wij al het laatste weekend hebben geboekt, kan dat niet. Hema zou nu toch met andere data moeten komen, omdat er nog veel meer mensen met dit probleem zitten. Achteraf bijzonder dat hema deze actie opgezet heeft in deze periode. En nu moeten wij naar een park, waar alles dicht is. En als we niet gaan, krijgen we geen resistutie. Het geld is voor hun al binnen, dus naar de klanten wordt niet meer omgekeken???

De Hema heeft deze actie twee keer in het jaar. Als we dan ons weekend niet kunnen verzetten naar een andere datum bij deze actie (najaar), geef ons dan een andere data voor de actie voor aankomende keer (voorjaar).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ingev82