Klacht: Hema Valentijnsovernachting code van 100 Euro ongeldig.

op 12 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik kocht tickets voor het Fletcher Hotel via de Hema voor mijn vakantie. De website van het hotel accepteerde de ticket-code niet. Na contact met de Hema klantenservice zou er een nieuwe code worden toegezonden aangezien de dame van de Hema de code ook niet kon invoeren.

Nu een week later heb ik nog steeds geen nieuwe code ontvangen. Na nogmaals contact te hebben opgenomen met de Hema klantenservice kon ik niet geholpen worden, mijn vorige bericht stond al in het systeem. Zelfs een klacht indiennen kon niet omdat volgends het meisje aan de lijn de klacht bij haar aan zou komen en zij het alleen kon doorsturen naar de desbetreffende afdeling. die niet reageerde op de vraag om een nieuwe code te sturen. Mijn vraag om mijn geld terug te krijgen zou zij naar de desbetreffende afdeling sturen.

Geld terug!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Meier