Klacht: klacht

essiebee op 04 juni 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

HEMA pas is verlopen, en dat terwijl er nergens een vervaldatum staat. Volgens mij houdt een cadeaubon te allen tijde de afschafwaarde, maar HEMA zegt gewoon dat er geen compensatie is.

Als de bon voor een "dagje erop uit" duurder is geworden, zou ik het verschil wel bij willen betalen tussen wat er is betaald en wat de bon nu kost. Omwisselen, bijbetalen en 'dagje erop uit" boeken.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Bericht van HEMA Lekker Weg

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht, welke wij via dit forum hebben ontvangen. Wij zullen uw klacht intern in behandeling nemen en u ook vanuit onze klachtenafdeling van een inhoudelijke reactie voorzien. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Service HEMA lekker weg I: http://www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem

HEMA Lekker Weg

Heeft op 06 juni 2012 om 11:53 geantwoord

Klant een passende oplossing aangeboden.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van HEMA Lekker Weg beoordeeld.

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA Lekker Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Oplossing HEMA: EUR17.50 bijbetalen en dan krijg ik een nieuwe pas die ik weer een jaar kan gebruiken. Mijn mening hierover: Aangezien de pas een waarde van eur26.00 vertegenwoordigd, is dit natuurlijk helemaal niet in verhouding. Waardeloze oplossing dus...

Alle klachten die gemeld zijn door