Klacht: Kado voor feestje. 3

adaenlenie op 20 april 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Bon niet geactiveerd,dus die vrienden zitten voor gek, na eerst naar het filiaal te zijn geweest, moest ik zelf bellen naar HAARLEM. Alles gecopieerd en met naam en toenaam op 30 maart gestuurd naar Postbus 480, 2000 AL Haarlem t.a.v. Hr.Richard Touw. Nu 20 april niets gehoord. Dit kan toch niet.

Gekocht bij de Hema, dus die moet het probleem oplossen en niet ik.
Dan duurt het natuurlijk veel te lang, sta voor gek. 30 maart klacht en nu nog geen antwoord. En dan de volledige rekening die die mensen hebben betalen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Bericht van HEMA Lekker Weg

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht, welke wij via dit forum hebben ontvangen. Wij zullen uw klacht intern in behandeling nemen en u ook vanuit onze klachtenafdeling van een inhoudelijke reactie voorzien. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Service HEMA lekker weg I: http://www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem

Alle klachten die gemeld zijn door