Klacht: Ik kan de kaart Borrel en hapje voor 2 niet meer gebruiken omdat hij verlopen is.

Borrel en hapje op 10 mei 2023 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Mijn man en ik waren in febr.2020, 50 jaar getrouwd en hebben toen bovengenoemde kaart van de Hema gekregen, van een van onze gasten. Toen kwam de coronaperiode en konden we deze kaart, die 2 jaar geldig is, niet gebruiken. Toen het weer wel mocht, kreeg mijn man corona en was een tijd lang ziek, zodat we geen gebruik konden maken van deze kaart.
Nu we hem wel weer kunnen gebruiken, kan het niet meer omdat hij verlopen is. Te gek voor woorden, er is toch geld betaald voor deze kaart.
Ik hoop dat u een oplossing kunt vinden en wij tegen onze gasten kunnen zeggen dat het lekker gesmaakt heeft.

Wij zouden heel tevreden zijn als we een vervangende kaart zouden krijgen of een andere tegoed bon.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA Lekker Weg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA Lekker Weg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Borrel en hapje