Klacht: Geen tegemoetkoming

maaikegarritsen op 25 april 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Vorig jaar een cadeau aan mijn vriend gegeven in de vorm van een weekendje weg.
Mijn vriend, die beroepsmilitair in Duitsland is, is echter veel op uitzending.
Nou wilden wij aankomend weekend gebruik gaan maken van de bon, maar dan gaat mijn zusje trouwen. Zoals u begrijpt zijn wij daar uiteraard bij.
Na aankomend weekend is mijn vriend, wederom door uitzending, niet in staat om gebruik te maken van de bon.
Met dit verhaal nam ik contact op met de klantenservice, maar daar werd mij enkel verteld dat ik de bon kon verlengen voor 25 euro. Aangezien wij op dit moment geen gebruik kunnen (en niet willen) maken van de bon, vind ik 25 euro een onredelijke vraag. De Hema heeft toch immers haar geld al binnen.

Kostenloze verlenging van het arrangement.

Bericht van HEMA Lekker Weg

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht, welke wij via dit forum hebben ontvangen. Wij zullen uw klacht intern in behandeling nemen en u ook vanuit onze klachtenafdeling van een inhoudelijke reactie voorzien. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Service HEMA lekker weg I: http://www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door