Klacht: E-ticket verzilveren

Diepenmaat op 27 april 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Ik kan geen enkele mogelijkheid vinden om een Hema E-Ticket te verzilveren en uit te printen. Ik heb in de winkel(vestiging Borne) een bon gekregen met daar op een code. Het moet binnen nu en 9 uur opgelost worden, omdat ik morgen de tickets wil gebruiken!

Voor morgen vroeg 08:00 uur een oplossing. Ik hoor hier graag meer over op mijn mobiele nummer.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA Lekker Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van HEMA Lekker Weg

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft uw bericht naar onze afdeling HEMA lekker weg verzonden. Gezien de aard van uw verzoek hebben wij uw vraag doorgestuurd naar HEMA consumentenservice. Deze afdeling kan u verder helpen met andere diensten. Wij behandelen vragen en klachten die specifiek betrekking hebben op de HEMA lekker weg tegoedpassen. Wij hebben daarom uw vraag doorgestuurd naar HEMA Consumentenservice. U ontvangt van deze afdeling spoedig een reactie. Mocht een reactie uitblijven, dan raden wij u aan om contact op te nemen met HEMA Consumentenservice. Zij zijn bereikbaar op het telefoonnummer: 020-3114800. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ServiceDesk HEMA B.V. I: www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem T: + 31(0)23 5175737 F: + 31(0)23 5346806 E: [email protected]

HEMA Lekker Weg

Heeft op 03 mei 2012 om 17:21 geantwoord

Daar deze klacht geen betrekking heeft op de belevenissen van HEMA Lekker Weg, welke wij behandelen, is deze klacht doorgestuurd naar HEMA ConsumentenService en zal daar verder worden afgehandeld met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door