Klacht: Cadeaukaarten niet meer bruikbaar

Isalouisa op 17 maart 2021 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

De lekker weg cadeaukaarten van de Hema zijn nergens te verzilveren al heel lang niet. De geldigheidsdatum komt nu in zicht en Hema lekker weg heeft geen coulance voor hun klanten. Zij reageren niet op het vermelde telefoonnummer en via de site een mail sturen heeft ook niet het gewenste effect.
Ook het hoofdkantoor van de Hema laat het afweten en verwijzen naar Hema lekker weg. Dit alles is zeer laakbaar!

Door de Coronamaatregelen, die getroffen zijn door de Overheid en waar klanten geen grip op hebben, zijn de cadeaukaarten voor de arrangementen waardeloos geworden.

Hema lekker weg heeft naar mijn mening zich flexibel op te stellen naar hun klanten. Verwacht mag worden dat de lekker weg arrangementen nog plaats kunnen vinden op een later tijdstip als daarvoor weer gelegenheid wordt geboden. Door de gever is er geld uitgegeven voor cadeaukaarten Hema lekker weg. Het mag toch niet zo zijn dat degene zijn of haar geld nutteloos heeft besteed.

Verlenging van de geldigheid betreffende arrangementen Hema lekker weg en klantvriendelijkheid, die nu ver te zoeken is.

Hema heeft het al op het punt gestaan om te vallen en heeft klanten nu heel hard nodig staande te kunnen blijven. Ik gun dit bedrijf hun bestaan maar niet ten koste van klanten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA Lekker Weg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA Lekker Weg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isalouisa