Klacht: Bon verlopen

lewess op 23 april 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als kado een Hema bon t.w.v. €40,00 gekregen voor samen naar de sauna. Doordat mijn vrouw een ernstig skiongeval kreeg konden wij niet eerder gebruik maken van de bon. Ik heb telefonisch kontakt opgenomen met Lekker weg maar er werd geen notie van mijn verhaal genomen en nadat mij een prettige dag werd toegewenst werd de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Een tegemoed koming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Bericht van HEMA Lekker Weg

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht, welke wij via dit forum hebben ontvangen. Wij zullen uw klacht intern in behandeling nemen en u ook vanuit onze klachtenafdeling van een inhoudelijke reactie voorzien. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Service HEMA lekker weg I: http://www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem

Alle klachten die gemeld zijn door