Mijn Klacht:
Heb 29 mei 2022 een digitale cadeau kaart besteld bij de Hema, zou voor mijn nichtje van 6 de volgende dag krijgen met een geschreven kaartje daarbij. Tot de dag van vandaag 27 juni nog niet via desbetreffende email aangekomen. Heb de dag ernaar meteen doorgegeven , ze zouden werk van maken. Heb tot de dag van vandaag 27 juni gebeld, klantenservice kunnen niks doen, ze sturen alles door naar desbetreffende afdeling. Heb email gestuurd krijg een casenummer en ik zou teruggebeld worden. Krijg wel elke keer dat ik bel een automatische bericht van de Hema voor hoe tevreden ik wel of niet ben met de klantenservice. Weet dat hun niks kunnen doen maar wordt wel de indruk gegeven dat hun alles kunnen oplossen. Ik zou na mijn email eventueel gebeld worden , maar nooit een telefoontje van hun gekregen, en vandaag wordt mij weer gezegd door klantenservice dat ze alles aan doen. Ik vind dit een slechte service, ik heb bewijs dat het betaald is en al en toch mag ik elke dag erachteraan tot nu toe zonder resultaat. Nooit meer digitale cadeau kaart via de Hema……
Gewenste Oplossing:
Dat ze me mijn geld terugstorten en dat ze blijven zoeken wat hun fout hebben gedaan. Nu moet ik wachten op hun wat al een maand duurt.
