Klacht: Helemaal niet aangeboden

Pedicure Jenny op 06 april 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens Vistaprint zou mijn pakket 04-04-2018 worden bezorgd ( ik ben full time werkend) geen briefje dat pakket was aangeboden en of elders afgegeven.
De volgende dag nadat ik al thuis was gekomen een briefje gedeponeerd met absoluut een niet te lezen handschrift, na veel googelen heb ik de boodschap kunnen ontcijferen, die n.b. In verkeerde volgorde stond. Dus bij adres was naam vermeld en vice versa , er heeft een witte bestelbus voor de deur gestaan en ik dacht dat dit mijn pakketje was,ineens een briefje in de bus,bel gecontroleerd die het gewoon doet

Aanbieden,in geval van niet thuis,een briefje dat leesbaar is.
En UPS geeft aan dat het 3 x wordt aangeboden doe dat dan ook.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 09 april 2018 om 07:37 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door