Klacht: Hele zoute wienerschnitzel

op 14 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Laatst kocht ik bij Albert Heijn wienerschnitzels, 2 verpakkingen met 2 schnitzels erin, want het was in de aanbieding. Ik koos voor de wienerschnitzel en niet voor de zigeunerschnitzel omdat de zigeunerschnitzel altijd zo scherp gekruid is. ‘S avonds heb ik de schnitzels gebakken (zonder zout of kruiden toe te voegen) en aten wij het. Maar jeetje, wat zit daar een bende zout in. Ik kon de smaak van vlees er niet eens meer uit halen en heb onder het mom “zonde om weg te gooien” opgegeten. Rest van de avond een droge mond gehad en zie nu heel erg op tegen die andere twee schnitzels die nog klaar liggen voor een volgende maaltijd.

Met een verandering van recept ben ik tevreden. Er mag een heleboel zout uit gelaten worden, zodat de smaak van het vlees weer tot z'n recht komt. Echt zonde dat dit goede vlees zo slecht verwerkt is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lonnekej