Klacht: Hele vervelende waterproof mascara van Maybelline

op 31 augustus 2018 over Maybelline New York in de categorie Beauty & Wellness

Ik koop al jaren mijn mascara bij Maybelline en ben altijd super tevreden over geweest, maar onlangs heb ik de Volume express Colossal waterproof gekocht, waar ik uitermate ontevreden over ben. De mascara is waterproof, maar blijft niet eens een hele dag zitten zonder dat er maar iets van water op mijn gezicht is gekomen. De mascara zit na een paar uur al onder mijn ogen, maar wanneer de mascara er echt af moet krijg ik hem zelfs met verschillende make up remover speciaal voor waterproof mascara er nog niet af en daarbij irriteert de mascara mijn ogen ook nog erg.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terugkreeg of een nieuwe maybelline mascara uit mocht zoeken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Maybelline New York over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Maybelline New York in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Maybelline New York een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Maybelline New York

Heeft op 03 september 2018 om 11:05 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht van Mieke op klacht.nl hebben wij haar een email gestuurd met daarin tips gegeven hoe de mascara op de juiste manier te verwijderen. Mocht het na de tips nog steeds niet lukken dan mag ze bepaalde gegevens doorgeven zodat we haar een andere mascara kunnen toesturen waar ze wel tevreden over is.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke-1996