Klacht: Hele slechte service

op 23 april 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Na ontzettend lang twijfelen (lees, ruim 8 maanden) en veel advies en ervaringen te hebben gevraagd aan mensen om mij heen, uiteindelijk besloten om bij mijn dochter van 14 maanden oorbelletjes te laten schieten. Begin februari bij Lucardi Woerden langs gegaan en heel enthousiast ontvangen. De medewerkster die ons hielp had ook een dochter van dezelfde leeftijd (scheelt 1 dag) en ook haar dochtertje had oorbelletjes. Ik was wel wat nerveus, want hoe zou onze meid erop reageren? Ik had mijn dochter goed vast op schoot en haar hoofdje stevig vast. Het moest immers in een keer goedgaan. Maar helaas. De twee medewerkers die tegelijk zouden schieten, schoten en bij een van de medewerkers weigerde het pistool. Daar zat ik dan… Met een dochter helemaal overstuur en één oorbel. Uiteindelijk besloten de andere kant toch nog te doen op aanraden van de medewerkster. Na even bijkomen, mijn dochter weer op schoot genomen en hoofdje stevig vast gehouden. De medewerkster waarbij het pistool weigerde schoot opnieuw en nu zat hij erin. Dit bleek niet goed. Ze schoot ver onder het aangegeven stipje en het oorbelletje zat nog net in haar oorlelletje. Omdat mijn dochter ontzettend overstuur was hebben we afgesproken dat ik de oorbel er ’s avonds uit zou halen en na ongeveer 6 weken opnieuw kom terugkomen. Dat hebben we gedaan. Toen we na ongeveer 6 weken later terug kwamen, was dezelfde medewerkster erweer. Ze wist het nog precies en maakte alles weer klaar. Dochter weer op schoot en hoofdje goed vast. Opnieuw schoot de medewerkster mis, terwijl het hoofdje van mijn dochter niet bewoog. Het oorbelletje zat nu veel hoger dan het stipje, bijna tegen het kraakbeen. Ze maakte weer excuses en gaf aan dat ze onlangs haar moeder was verloren en daardoor niet lekker in haar vel zat. Heel verdrietig natuurlijk. Het is een lieve meid en hoe vervelend de situatie ook is, kon ik niet begrijpen dat ze dan toch besloot zelf te schieten terwijl er ook een andere medewerkster aanwezig was en erbij stond te kijken. Ze gaf aan dat het oorbelletje zo hoog zat, dat ze direct opnieuw kon schieten. Hoewel eerst het plan was dat de andere medewerkster zou schieten, gaf ze uiteindelijk aan dat ze het zelf nog wel zou kunnen. Ik vertrouwde haar hier op. Echter was er één probleem. Ze hadden niet nog een gouden setje op voorraad en daar hadden wij de eerste keer wel voor gekozen. Omdat ze mij niet nog een keer wilde laten terugkomen, zijn we samen overeengekomen dat ze een witgouden oorbelletje zou gebruiken van precies hetzelfe setje. Omdat er in beide setjes een steentje zit, valt dit niet heel goed op. Vanwege het vele falen gaf zij aan dat ik dit setje dan ook mocht houden. Ik vond dit een goede oplossing en ging hiermee akkoord. Ze schoot opnieuw. Uiteraard na het troosten en gerust stellen van mij dochter. Hoewel het orbelletje nog niet precies hetzelfde zit als de andere kant, heb ik het hierbij gelaten. Door het groeien zou het nog wel goedkomen. Ineens vroeg de medewerkster mij of ik het andere gouden oorbelletje bij mij had die ik na de eerste keer ’s avonds had uitgedaan. Ik antwoorde hierop dat ik die inderdaad bij me had. Na wat overleggen met de andere medewerkster, stelde ze voor dat ik die moest afgeven en dan na 6 weken kon terugkomen om het witgouden oorbelletje te wisselen met het gouden oorbelletje. Ik vond dit raar, omdat mij eerst was toegezegd dat ik het witgouden setje ook mocht houden vanwege de toestanden die ikzelf niet heb veroorzaakt. Omdat ik ook van slag was vanwege mijn dochter die overstuur was, heb ik het gouden oorbelletje afgegeven. Thuis bedacht ik me dat dit niet was wat we hadden afgesproken. Omdat ik niet veel in de gelegenheid ben om bij Lucardi langs te gaan, heb ik besloten dit bij het omwisselen aan te geven. Vandaag ben ik uiteindelijk weer teruggegaan om het gouden oorbelletje op te halen en de witgouden uit te doen. De medewerkster die drie maal verkeerd heeft geschoten was er niet, maar wel ee medewerkster die er de laatste twee keer bij stond. Ik gaf aan bij haar dat ik het niet netjes vond dat ik ineens mijn gouden oorbelletje moest afgeven, terwijl eerder was toegezegd dat ik het andere setje ook mocht houden. Want wat als ik het gouden oorbelletje niet bij me had. Dan had ik alsnog een witgouden oorbelletje. Ik had deze bij me omdat ik dacht dat deze opnieuw gebruikt kon worden. Oorbelletjes die eenmaal zijn geschoten, kunnen niet meer opnieuw worden geschoten, dus waarom wordt hier dan zo moeilijk over gedaan? Ze keek me niet eens aan en gaf aan dat ik die discussie dan maar gelijk had moeten voeren. Op een zeer onbeleefde manier. Ik gaf aan dat dit geen optie was, omdat ik notabene bezig was mijn dochter te troosten en zelf ook nogal van slag was van de ervaring. Ze kon niks doen en moest maar blij zijn dat er nu een compleet setje goed inzit. Ik stond perplex. Wat een ongelooflijk onbeschofte manier om op deze manier met klanten om te gaan. Ik heb drie keer terug moeten gaan om mijn dochter een mooi setje oorbelletjes te geven waarbij zij vier keer het schieten heeft moeten ondergaan, wat in één keer klaar had kunnen zijn. Ik ben ongelooflijk boos en eis van Lucardi een passende compensatie voor al het falen. Ik verwacht als klant dat ik alsnog het witgouden setje ontvang, of een cadeaubon voor de emotionele schade van mij en mijn dochter. Ik ga ervan uit dat deze klacht 100% serieus wordt genomen en overweeg verdere stappen.

Wanneer ik alsnog het witgouden setje ontvange, waarvan mijn dochter een deel al 6 weken heeft gebruikt. Of een compensatie in de vorm van een schappelijke cadeaubon van dezelfde waarde.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 09:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door IrisO