Klacht: HELE slechte service

op 14 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telfort had mij met hun reclames zover gekregen om over te stappen van Vodafone naar Telfort. Het begon op 13 oktober 2011. Ik belde met Telfort sales en kreeg Amy Kops aan de telefoon. Een enthousiaste medewerkster. Ik een abonnement afgesloten via de telefoon en nummerbehoud aangevraagd en Telfort zou mijn vodafone abonnement afzeggen. Helemaal top!!! Niet dus! Ik kreeg 14 oktober 2011 mijn abonnement binnen. Telfort had verteld dat ik niet met dubbele abonnement kosten zou komen te zitten. Wel dus het nieuwe abonnement ging 14 oktober in en mijn vodafone abonnement loopt pas een maand later af.(14-11-2011) Ik weer het bestel nummer van Telfort besteld(0800=gratis) na lang gepraat kreeg ik de manager van de afdeling Stephan Koning. Hij zou het geluidsfragment terug zoeken en het na luisteren. Na 5 uur te hebben gewacht op het belletje van Stephan vertelde hij dat hij niet de mogelijkheden had om het te beluisteren. Dat wist hij 5 uur daarvoor ook wel neem ik aan!!! Met Stephan Koning viel niet meer te praten en wou geen extra stappen zetten voor een nieuwe klant en stuurde mij door naar een 0900 nummer. Ik kan het niet geloven als je net klant bent dat je dan meteen een klachten procedure moet starten omdat je falen op de sales afdeling.Stephan wist het niet meer en gaf mij Stephanie de man aan de telefoon. Dat was de baas van Stephan koning. Die stuurde mij door naar dat 0900 nummer en die dacht de sale is binnen zoek het maar uit met de klanten service en tot ziens.

Na al lang gewacht te hebben heb ik me opgegeven en toch dat 0900 nummer gebeld. Ik kreeg mevrouw Wolters aan de telefoon. Mevrouw Wolters kon het geluidsfragment kunnen beluisteren vertelde Stephan Konings. NIET DUS!!! Mevrouw Wolters zei dat het weer door gestuurd werk naar de klachten afdeling. Ik vroeg wat er ging gebeuren omdat mijn Telfort abonnement al was ingegaan wat niet de bedoeling was. Ik ga niet voor 2 abonnementen betalen want mij was beloofd dat het ook niet zou gebeuren. Jawel ik word gedwongen om dat wel te doen anders dreigde mevrouw Wolters met incasso en erger. Wat voelde ik me hier belazerd!! Zowel Door Amy Kops(verkoopster) Stephan Koning(geluidsfragment zoeker) Stephanie de Man(manager) en Mevr Wolters(klachtenservice)

Het is toch belachelijk als je nog niet eens gebeld hebt met het abonnement dat je al een klachtenprocedure moet starten en dat je je abonnement al wel kan betalen anders zit je in de shit.

Ik ben erg teleurgesteld als je als nieuwe klant aan komt bij een provider (TELFORT) dat je dan zo behandeld word. LEKKERE KLANTEN BINDING!!!

Gewenste Oplossing:

Half jaar gratis bellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telfort

Heeft op 25 oktober 2011 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 17-10 oktober heeft de klantenservice naar aanleiding van uw klacht €39,85 voor u gecrediteerd. 1 maand abonnementskosten (€24,85) en €15 voor de kosten die u bij Vodafone heeft gemaakt. Ook is er op 14 oktober €7,50 voor u vergoed voor het bellen naar de klantenservice. De vergoeding van €7,50 staat op de factuur van oktober, de rest vindt u terug op de factuur van november.

Alle klachten die gemeld zijn door telfort112