Klacht: Hele late reactie

op 18 mei 2016 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 mei een mail gestuurd met dat ik mijn geld terug wil omdat alle pot rozen dood zijn.
Afgelopen dinsdag (17-05) eindelijk een reactie terug gehad.
Had in het mailtje gezet dat ik gaarne mijn geld terug wil binnen 5 werkdagen.
Tot op heden nog niks ontvangen.
We zijn nu al 2 weken verder.
Beste mensen die dit lezen,koop niks bij Bakker Hillegom want je koopt een miskoop,en krijgt heel laat een reactie terug.

Gewenste Oplossing:

Gaarne mijn geld terug binnen 2 werkdagen vanaf vandaag (18-05).
En misschien als tegemoetkoming 2 nieuwe wel levende en gezonde pot rozen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker hillegom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29