Klacht: hel hele bezorging krant

op 30 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al meerdere malen en lange tijd, krijgen wij steeds geen krant.
Nu alweer 3 maandagen op rij niet!!
Kunt u aub de bezorger bellen, of misschien ontslaan?
wij denken er hard over na om ons abonnement op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

als de krant er eens is alle 3 de dagen van de week (weekendabbonement) en ook op tijd en niet om 9 uur!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Evers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft regelmatig de krant niet te ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen zullen wij weer contact opnemen met uw bezorgdienst hierover. Tevens verschuiven wij de betaaldatum van uw krant. Hierdoor betaalt u de gemiste kranten niet.

Wij stellen het zeer op prijs dat u dit aan ons blijft doorgeven. Wij werken er hard aan om de bezorging van uw krant zo snel mogelijk weer soepel te laten verlopen.

Hartelijke groet,

MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door denisevers