Klacht: Heider PMR radio

op 09 juni 2016 over Metem in de categorie Internetshops - Elektronica

De Heider PMR radio zou na contact ( En dat is zeer moeilijk ) na 5 dagen geleverd worden nu na 9 dagen nog steeds niet en ze zijn ook weer eens telefonisch niet bereikbaar dus dan maar op deze manier proberen .
het gaat om dit http://nl.pmrradio.net/

Wanneer de Heider PMR radio wordt afgeleverd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Metem over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht koeho078

1 jaar geleden - Geachte heer , Bedankt voor uw geduld. Conform ons telefoongesprek sturen wij u hierbij een bevestigingsmail. Vanwege een grote aankoop van de actie product zijn we door het voorraad heen. Met 2 á 3 weken krijgen we een nieuw voorraad, wanneer het verstuurd wordt krijgt u een e-mail met track&tracecode zodat u uw product online kunt volgen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging en ongemak.

Reactie van de melder van de klacht koeho078

1 jaar geleden - Nog niks 31 mei besteld en we zijn nu bijna een maand later en nog niks Pfff

Reactie van de melder van de klacht koeho078

1 jaar geleden - Zelfs dit duurt lang . nog niks binnen ............ 5 juli 2016 Volgens onze algemene voorwaarden moeten onze klanten de annuleringen binnen 24 uur doorgeven. Niettemin is het onze schuld dat u niet op tijd over de vertraging geïnformeerd was. Daarom willen wij graag een uitzondering voor uw geval maken. De annuleringsbesslising valt buiten onze algemene voorwaarden. U terugbetaling wordt als zaak van onze financiele afdeling en niet van onze klantenservice beschouwd. Daarom is het mogelijk dat het heel proces langer tijd dan normaal zal duren. Wij betreuren ten zeerste dat uw bestelling niet naar wens is verloopen.

Alle klachten die gemeld zijn door koeho078