Klacht: Ice fondue via vakantie-veilingen misleidend.

Gewonnen ice fondue via vakantie-veilingen geboekt bij Heerlijck eten en drinken in Barendrecht. Bij aankomst bleek het restaurant gesloten en werden we verwezen naar de Brasserie aan de overkant. Waarom werd er niet bij vermeld. Binnengekomen zei het jongetje (hooguit 16 jaar en geen nette werkkleding aan) dat we een tafeltje voor 2 uit mochten kiezen. Hij kwam het drankje opnemen en vroeg of we eerst iets anders wilden eten????!!!!! De vakantie-veiling schreef dat de ice-fondue van 18.00-20.00 duurt. Je verwacht dan toch een hele maaltijd aan lekkere dingen, nietwaar? Wij wilden dus niet eerst iets eten, maar gelijk beginnen. Tot onze verbazing kwam er een bordje met daarop: een kwart kiwi, kwart banaan, 4 aardbeien, handje druiven, 6 stukjes ananas, half plakje harde uitgedroogde cake en 6 spekjes, schaaltje chocolade saus en een schaaltje vanillesaus. Dit moesten we samen delen!!!!! Binnen een half uur was het op en we zeiden tegen de barjongen/ober dat het heel erg tegen viel en erg misleidend was. Hij vertelde dat het restaurant erg goed liep, er waren al 80.000 mensen geweest volgens hem!!!!!
W.s. bedoelde hij 800. Met onze klacht werd verder niets gedaan en van tevoren hadden we geen recensies gelezen. Jammer, anders waren we nooit gegeaan.
We schrijven niet graag iets negatiefs, maar helaas is dit niet meer dan terecht.

Aanpassingen op de website of vakantie-veiling. Sowieso voor de tijd dat het geen 2 uur duurt en het armoedige beetje wat je krijgt. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cora1971