Klacht: Geen contact mogelijk, niet telefonisch niet per mail, kan niks bevestigd krijgen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal weken geleden via het systeem gereserveerd voor 24-+1-2013, met een opmerking of starten om 15u ook mogelijk is. Sindsdien meerdere mails gestuurd, zonder resultaat. Telefoonnummer gebeld en ingesproken (al zegt het bandje Brasserie Lavendel), ook zonder resultaat.
Tot op heden dus geen bevestiging van mijn reservering gekregen en ook geen antwoord of om 15.00 uur starten ook mogelijk is, ipv 14.00 uur.

Gewenste Oplossing:

Bevestiging reservering van 24-1-2013 met bevestiging dat we inderdaad om 15u mogen starten! Ik ben zeer ontevreden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heerlijck Eten & Drinken in Barendrecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heerlijck Eten & Drinken in Barendrecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hdebruin