Klacht: heerlen coriocenter

op 20 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo
Ik had paar maanden geleden een stofzuiger van blokker corio center heerlen gekocht.
En hij heeft problemen ik had het vandaag naar de winkel gebracht de medewerkerster heeft de stofzuiger niet goed gecontroleerd.
En ze zegt (de binnenkant van de bak is beetje vies dus zoiezo gaan we het niet vervangen).
Maar hoe kan ze zonder technisch controle zo iets onvriendelijks zeggen?want ik heb 3 jaar garantie in de hand en nu wil ik heel graag weten voor wat de grantie is ?

nee

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 21 juni 2016 om 10:35 geantwoord

Beste Watan

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft als koper recht op een goed product. Om dit te kunnen garanderen kunt u binnen de gestelde periode gebruikmaken van de aangeboden garantie. Dit houdt in dat defecten die veroorzaakt zijn door een productiefout voor u kosteloos worden gerepareerd. Indien reparatie niet meer mogelijk is, ontvangt u of een nieuwe stofzuiger, of u ontvangt uw aankoopbedrag hiervoor terug. Bij defecten ontstaan door (overmatige) slijtage of veroorzaakt door verkeerd gebruik kan er geen beroep worden gedaan op de aangeboden garantietermijn.
Naar aanleiding van uw bericht heb ik de winkel gebeld. Zij gaven aan dat er zaagsel en bouwstof binnen in de stofzuiger zat. De stofzuiger is echter alleen geschikt voor huishoudelijk gebruik. Dit is de reden dat zij de stofzuiger niet hebben aangenomen. Het opzuigen van zaagsel en bouwstof valt onder verkeerd gebruik. Hierdoor kunt u geen aanspraak maken op de geboden garantieperiode. De winkel gaf ook nog aan dat er een kabelbreuk bij de stekker zat. Ook hierbij moet er worden gekeken waar dit door veroorzaakt is. Aan de hand van uw e-mail kan ik uw stofzuiger helaas niet beoordelen.

Wanneer u het niet eens bent met het oordeel van de winkel, kunt u er voor kiezen om de stofzuiger nogmaals aan te bieden in een van de andere Blokker winkels. Ik wil u daarbij aanraden om te zorgen dat de stofzuiger goed schoon is. Dit is een van de voorwaarden van de reparateur.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Saskia
Blokker webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Watan