Klacht: Heerhaalde storingen en hoge rekening

op 12 februari 2018 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

De laatste maand heb ik 4 keer een storing gehad met mijn CV ketel en dit is onzorgvulding behandeld door Feenstra. De eerste keer zij de monteur dat de thermostaat niet goed communiseert met de ketel. De thermostaat is veranderd (293 euro rekening). De ontvanger van de thermostaat is geplaatst in een heel amaterristische manier hangend onder de keten. Een paar losse kabel hangen naast die. Een opmerking is gemaakt aan de monteur, maar zij zei dat dit heel normaal is.Na 2 weken, was volgens de monteur de ontsteekpen vervuild. Slechts 2 dagen later was een leiding losgeschoten en de electronica gingen kapot. De ontvanger van de nieuwe thermostaat ging ook kapot en de thermostaat had ook moeten vervangen. Rekening 780 euro. Een klacht is ingediend via de website van Feenstra. Tot nu toe (3 weken later) is deze klacht niet beantwoordt. Er is integendeel opnieuw de betwiste rekening verstuurd. Vandaag is er weer een storing in de ketel. Hoewel de storingsdienst vermoedelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week werkt, is de planning afdeling gesloten! Btw, onderhoud is netjes gemaakt. De laatste reguliere onderhoud door Feenstra is in april geweest.

De ketel is snel en vakkundig gerepaareerd. Feenstra neemt aller reparaties op haar rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 13 februari 2018 om 13:27 geantwoord

Geachte heer Pavlopoulos,

Hartelijk dan voor uw bericht.

Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Inmiddels hebben wij vernomen dat er gisteren maandag 12 februari een vervolgafspraak heeft plaatst gevonden met één van onze monteurs. De monteur heeft de ontvanger van de thermostaat op de muur gemonteerd. Tevens heeft er een creditering plaats gevonden. Mocht het zo zijn dat de facturen al door u zijn voldaan dan zal het bedrag Wegens administratieve (intern) worden gecrediteerd en/of verreken. Vanwege administratieve redenen kan dit twee tot vier weken duren.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Heeft op 13 februari 2018 om 14:02 geantwoord

De afspraak van gisteren was geen vervolgafspraak, maar een afspraak over een nieuwe storing. Het klopt wel dat naast de herstelling van de schade heeft de monteur de thermostaat op de muur gemonteerd. Echter, als dit vanaf de eerste moment had gebeurd zou de ontvanger niet kapot gaan door de waterlekkage. Mijn klacht gaat ook over de rekening zelf. Naar mijn mening zijn de herhaalde schades een resultaat van de onzorgvuldige manier dat jullie monteurs de reparaties hebben uitgevoerd. Dus, het is onterecht dat ik die betaal

Alle klachten die gemeld zijn door dpavlopo