Klacht: heen en terugvlucht. oosteuropeanen

op 02 oktober 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Als je de vakantie boekt staat er veelal vertrek tijd en de terug vlucht tijd bij . op deze wijze kunnen de boekers v.d vakantie vluchten met het thuisfront overleggen over het wegbrengen en ophalen v.d vakantie gangers. Onze heenvlucht werd rijkelijk laat veranderd en de terugvlucht werd zelfs 3 keer veranderd tijdens de vakantie . Wat zeer vervelend werd ervaren voor onze ophaalauto. Ook het aantal oost Europeanen wordt ook door ons als vele andere gasten[engelsen-duitserers- scandinaviers] zeer naar ervaren. [onbeschoft en niet normaal kunnen doen]. wij overwegen ook om niet meer die kant op te gaan. In Kemer gaan wij zo wie zo niet meer heen.[ vanwege de Russen]

als de tijden van het heen en weer vliegen niet zoveel keer veranderen en dat Corendon hotels kiest dat er niet zoveel Oostblokkers zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door w.duys@quicknet.nl