Klacht: Heel vaak te laat

op 07 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Ik moet 2 keer per week met lijn 97 vanuit menaam naar Leeuwarden om 11.18. Het is mij nu al een paar weken achter elkaar gebeurd dat de bus ruim 10 minuten te laat was. Hierdoor mis ik mijn trein vanuit leeuwarden. Als de bus gewoon op tijd zou rijden zou ik gewoon mijn trein kunnen halen. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt.

Een oplossing is misschien om de bus wat vroeger te laten vertrekken zodat hij op tijd in menaam aan komt. Misschien heeft u zelf een betere oplossing.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 juni 2016 om 11:10 geantwoord

Hallo Annelieke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Wat de exacte oorzaak van de vertraging geweest is weet ik helaas niet. Wel zie ik in het systeem staan dat onlangs de weg tussen Dronryp en Franeker gestremd was, waardoor de bus om moest rijden en dus vertraging heeft opgelopen. Of dat in dit geval ook de boosdoener is geweest, durf ik je niet met honderd procent zekerheid te zeggen. Ik heb je klacht daarom doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 97 gekeken wordt.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door AVleugel