Klacht: heel vaak niet optijd of komt niet opdagen

op 29 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

het is nu al 2 4de keer dat ik op de bus staat te wachten en die bus komt niet opdagen, zo ook nu weer!
krijg je te horen ja maarrrrr hij stond er al om 18 over, nee dat is NIET waar, we staan met 4 vrouwen 1 ervan moest naar het ziekenhuis om fotos te maken want die vrouw was gevallen, ik moest op afspraak komen ivm werk, oudere vrouw stond gewoon te huilen van de pijn en het was ook nog eens erg koud, ik wil niet boos overkomen maar ben het nu wel na een aantal keer, ja mevrouw zeggen ze dan bij taxi haars er zijn een aantal haltes uitgevallen, de volgende vrouw aan de telefoon zeg ja hij was er om 18 minuten over, waarom jokken ?
bus is ALWEER niet geweest,, afspraak maar weer gebeld en wat krijg ik te horen, ja maar dat kan niet elke keer zomaar, kan ik er wat aan doen dat DE BUS ALWEER niet optijd is!!!!!

als er eens optijd gereden word en niet met onzin komen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Cozina, Wat een vervelende situatie. Helaas kan ik het niet voor je nakijken, omdat ik niet over de benodigde informatie beschik. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Cozina

8 maanden geleden - Halte vijverhof en we stonden er om 11:05 lijnnummer 74 richting Gorichem

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Cozina, Dank je wel. Heb je voor mij de vertrektijd? Je geeft aan "het is nu al 2 4de keer". Dit begrijp ik niet helemaal. Hoeveel keer is het voorgekomen? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Cozina

8 maanden geleden - De vertrektijd was 11:18. Wij stonden er 0m 11:10 en er was een vrouw die zat er al om 11:00.. Hoevaak al ? Heel vaak als ik het zo hoorde maar bij mij al een stuk of 4x

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Cozina, Je geeft aan dat de vertrektijd van je bus 11.18 uur is. Ik heb het voor je nagekeken in de dienstregeling. Er gaat geen bus om 11.18 uur vanaf halte Vijverhof, maar om 11.26 uur richting Gorinchem: http://bit.ly/2li26wB. Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Cozina

8 maanden geleden - Zucht! Ja we stonden er al erg vroeg.! WE hebben gewacht tot tien over half 12 en toen Taxi haars gebeld die vertelde dat de dienstijd in de vakantie 11:18 ging op het bo4d staat 11:26... en we hebben sraan wachten in de kou tot tien over half 12.. 1 zegt dit ander zegt dat. Dus met andere woorden stonden we er al vroeg en GEEN taxi haars gezien. Daar werd verteld u moet bij ariva zijn.. hou er namelijk niet zo van om van kastje naar de muur gestuurd te worden. En dat gebeurd nu namelijk!

Arriva

Heeft op 29 december 2017 om 13:54 geantwoord

Beste Cozina,

Dat is inderdaad een rare gang van zaken. Voor deze lijn bestaat geen vakantiedienstregeling namelijk.

Ik stuur je klacht naar de regiomanager, zodat hij het taxibedrijf kan aanspreken en de situatie kan uitzoeken.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Cozina