Klacht: Heel slecht internet Tele2

op 05 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Graag wil ik een melding doen van ontzettend slecht en traag internet.
Hier hebben we eerder ook over gebeld met Tele2.
En de telefonist gaf aan dat het nuttig was dit telkens te melden. Nou ik u verzekeren dat ik dagelijks deze email kan verzenden om dit aan te geven.
De gemiddelde upload tijd van bestanden is dramatisch. En vaker wel dan niet wordt een upload onderbroken vanwege een slechte verbinding.
Tevens is het kijken van bijvoorbeeld Netflix niet mogelijk. de films zijn alleen maar aan het bufferen of stoppen om de twintig minuten. Of deze dienst switch om de haverklap naar lage resolutie uitzending omdat de verbinding te slecht is. Dit is het geval door het gehele huis heen. Zelfs naast de router!
Nooit wordt er een oplossing aangeboden. Ja check je router, kijk naar positionering van de router, herstart hem duizend keer per dag, etc. Het voelt alsof het een bekend probleem bij Tele2 is en ze het weg proberen te moffelen.
Daar komt bovenop dat na een gemelde verhuizing ik had gehoopt van Tele 2 af te zijn. Maar je wordt aan een contract gehouden van een jaar. Waarbij je dus kan kiezen. Of je betaald door voor een dienst die je niet meer gebruikt. Heel fijn en heel klantvriendelijk. Aangezien ik verhuis naar een huis waar al een internetaansluiting aanwezig is. Of ik betaal 30 euro verhuiskosten en neem het internet mee naar een huis waar al internet is. Wat hebben we aan twee connecties op 1 adres? kan dit uberhaubt?
Aan de telefoon, ontzettende lange wachtrijen. En telkens zelf natuurlijk opdraaien voor telefoonkosten om elke keer dezelfde klachten te melden. En van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Heel fijn, heel motiverend, en heel klantvriendelijk. Vrij oplossingsgericht ook. Snap dat het bij customer service via de telefoon voor een interessant kosten/opbrengsten technisch voordeel wordt gekozen voor de Tele2. Maar als klant heb je er helemaal niks aan.

Contact met mij opgenomen door Tele2.
Ik ga niet bellen. Zij bellen mij maar.
En daarna per direct beeindiging van het abonnement.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tele2 ontevreden klant