Klacht: Heel raar, dat klant moet extra betalen voor uw veranderen

op 03 februari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte mevrouw/heer,
Mijn reserveringsnummer 03 NVN 79507901 LPA 2. Ik heb de vluchtticket van Amsterdam naar Las Palmas op 17.02.2014 om 14.15 uur gereserveerd. En nu heb ik het ticket gekregen om 05.30. Ik was zo lang bezig om goede tijd voor mij zoeken om zo mogelijk naar de Schiphol te komen. Na telefonische gesprek mijn vluchtticket kon veranderen maar na extra betalen € 27 , En wat is raar. Verandering was voor tijd die eerder had ik gereserveerd om 14.20. Dat ik helemaal niet begrijp.
Toen heb ik de reservering gemaakt ik heb niet ongemerkt dat mijn tijd van vluchtticket kon verandert worden. Anders van wat moest ik tijd reserveren? Genoeg zal alleen dag.

Extra geld wil ik graag terug krijgen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 03 februari 2014 om 13:41 geantwoord

03/02 CCC heeft telefonisch contact gehad met de klant. Doorgegeven dat vluchttijden altijd onder voorbehoud zijn. Vlucht weer aangepast, maar vanwege uitschrijven nieuwe tickets zijn daar wijzigingskosten van 27,- euro voor berekend.

10/2 CCC heeft inmiddels weer contact gehad met de klant, doorgegeven dat de €27 wijzingingskosten tegen geboekt worden.

Heeft op 10 februari 2014 om 09:34 geantwoord

Dat is geen oplossing Het is puur bedrog

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Neckermann Reizen beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ludmila Dedagryuk