Klacht: Heel raar, dat klant moet extra betalen voor uw veranderen

op 03 februari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/heer,
Mijn reserveringsnummer 03 NVN 79507901 LPA 2. Ik heb de vluchtticket van Amsterdam naar Las Palmas op 17.02.2014 om 14.15 uur gereserveerd. En nu heb ik het ticket gekregen om 05.30. Ik was zo lang bezig om goede tijd voor mij zoeken om zo mogelijk naar de Schiphol te komen. Na telefonische gesprek mijn vluchtticket kon veranderen maar na extra betalen € 27 , En wat is raar. Verandering was voor tijd die eerder had ik gereserveerd om 14.20. Dat ik helemaal niet begrijp.
Toen heb ik de reservering gemaakt ik heb niet ongemerkt dat mijn tijd van vluchtticket kon verandert worden. Anders van wat moest ik tijd reserveren? Genoeg zal alleen dag.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn extra betaling terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 03 februari 2014 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels klant gesproken en de €27 wijzigingskosten tegengeboekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ludmila Dedagryuk