Klacht: Hectisch incheck procedure hierdoor bagage vermist

Ruinaxe op 03 september 2021 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag 3-9-2021 begon mijn reis vanuit Amsterdam naar Faro. Ik heb een reis geboekt via One2gether travel en de agentschap heeft via Corendon een groepsticket geboekt. Blijkbaar bij de Transavia incheckbalie was deze groepsticket niet bekend. Last minute is door de reisleidster van One2gethertravel gelukt om nieuwe groepsticket te kunnen boeken met extra kosten. Door de hectiek is mijn bagage en van mijn reisgenoot nog steeds vermist. Door corendon hebben we bijna een vlucht gemist(10 personen) en hebben 2 personen een vermiste koffer. 18:22 nog steeds onvindbaar. Ik merkte tijdens het inchecken van de bagage bij de Transavia balie medewerkers veel irritatie was over Corendon. En dat dit vaker gebeurd. Sowieso door al die hectiek en mijn vermiste koffer is mijn vakantie verpest.

Zo snel mogelijk onze vermiste bagage in Portugal bezorgen. Excuses aan alle reisgenoten en One2gethertravel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruinaxe