Klacht: Hechtingen Door defecte zwembad gootjes

op 21 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op de eerste dag dat wij bij het zwembad waren van ons resort, is mij man in een defect zwembad gootje gestapt, waardoor hij eerst naar de dokter moest van het resort en daarna Door naar het ziekenhuis. Hij werd opgehaald met een ambulance en werd naar een privé kliniek gebracht, waar hij als een nummer werd behandeld en pas na 5 uur werd hij teruggebracht naar het hotel. Hij mocht 3 dagen niet zwemmen. Dat is ondoenlijk ik een land waar het meer dan 35 graden is. Toen mijn man terug was in het hotel, heeft hij een klacht ingediend bij de guest relations. Zij vroeg mijn man wat wil je dat wij doen en ze gaf aan dat het niet hun fout was. Pardon. Natuurlijk is het de schuld van het hotel. Er waren op dat moment meerdere plekken waar het kapot was. Toen we later bij het zwembad kwamen, waren er nog steeds gootjes kapot. Weer naar guest relation. En weer klacht ingediend. Ging ze in het Turks over ons mopperen tegen een een andere collega. Toen hebben we gevraagd om de manager. Met hem een gesprek gehad waar we ook absoluut niet tevreden over waren. Hij liet ons niet eens uitpraten. En hij vroeg wat we wilden. Nou dat die gootjes gemaakt worden. Hij gaf aan dat dat s avonds gebeurt. Hij heeft ons een kamer upgrade gegeven. En we mochten eten in het a la carte restaurant wanneer we wilden. Dus besproken. Komen we bij a la carte restaurant. Is het pas voor over 2 dagen. Wij weer terug naar guest relation. Ja dat is altijd zo. Oké en hoe moeten wij dat weten? Reactie van haar was. Als het jullie niet bevalt, bel je maar met je agent of je een ander hotel kunt krijgen. Nou hadden we dat maar gedaan. Daarna werd onze jongste ziek. Daarna onze middelste daarna de oudste en nu is mijn man ook nog eens ziek, terwijl hij ook al een week niet optimaal heeft kunnen genieten van de vakantie Door de hechtingen. Hij houdt geen slokje drinken binnen. We hadden bedacht dat we zwembad en strand zouden afwisselen. Nou dat gaat niet. Noodgedwongen zitten we bij het zwembad, want mijn man kan het zand en de kiezels niet verdragen aan zijn voeten. Terwijl wij het normaal heel fijn vinden op het strand. Dat mijn kinderen en man ziek werden wijt ik aan het ice drinken. Ik heb met mijn eigen ogen gezien dat het ice drinken aangelengd wordt met kraanwater. Ook de hygiëne laat erg te wensen over. Overal staan vruchtensap automaten, maar ze zien eruit of ze nooit zijn schoongemaakt. Terwijl er toch per dag duizenden mensen aan zitten. Het zwembad is ook een bron van bacteriën. Nog nooit iemand geien die een monster nam. Terwijl er om ons heen veel mensen ziek zijn en of oorontsteking hebben . Waren we in het a la carte restaurant en werd ons een fles witte wijn geadviseerd, of we nadien even 30 euro wilden aftikken. Hallo?? Waarom heb je ons vooraf niet verteld dat die fles zoveel kost mnr. De ober. Kortom onze vakantie waar we een jaar lang hard voor werken is een helvakantie geworden. Waar we veel geld voor hebben betaald. Dat dit resort 5 sterren heeft, verbaast ons zeer. Mensen die er moeten staan voor hun gasten zijn onvriendelijk en kunnen niet met mensen om gaan. Oh vergeet ik nog te vermelden dat je s ochtends wel je wekker moet zetten om ca half zeven anders heb je ws geen Zwembad bedje. Terwijl er toch zwembad regels staan waar op staat dat dit niet mag. Er wordt gegeten en gedronken in het zwembad. Maar er wordt niet op toegezien dat de regels worden nagevolgd.

Deze vakantie is al verpest en kan niet meer beter worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irmajorden@Hotmail.com