Klacht: heb libelle nr. 28 en 29 niet ontvangen

op 09 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

libelle nr. 30 werd donderdag wel weer bezorgd

Gewenste Oplossing:

s.v.p. nabezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 11 juli 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hankel,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Libelle 28 en 29 niiet heeft ontvangen. Editie 28 en 29 is uitgebracht als één dubbelnummer. We hebben deze editie nogmaals naar u opgestuurd. U ontvangt deze binnen drie tot vijf werkdagen.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door gtjhankel