Klacht: Heb boeken tot mijn spijt nog niet kunnen inleveren en zal dat het liefst zo snel mogelijk willen

op 20 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb vorig schooljaar boeken bij van dijk gehuurd en die moesten vanaf 1 augusten zijn ingeleverd . Ik kon door persoonlijke redenen deze deadline niet halen maar wil wel de boeken gewoon terugsturen naar van dijk en ik vroeg me af of dat nou mogelijk was om die boeken terug te kunnen sturen naar van dijk .

Ik ben tevreden als ik iets aan mijn schade bedrag gedaan kan worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 augustus 2017 om 08:08 geantwoord

Beste Vladik,

Wij vinden het vervelend dat u de boeken niet voor 1 augustus heeft kunnen inleveren om persoonlijke redenen. Helaas beheersen wij over te weinig informatie om te bepalen of het nog mogelijk is om boeken in te leveren. Wij willen je vragen om dit naar ons te mailen, dit kan naar het e-mailadres info@vandijk.nl

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Annemiek, afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Vladik