Klacht: HDMI poorten voor de 4e keer defect

op 11 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Geachte

We hebben een Philips tv model 47PFL7008K/12 waarbij de HDMI poorten al weer defect zijn. We hebben inmiddels 4 monteurs van Philips gehad en 4 keer een nieuw moederbord in de tv. Tv is gekocht op 30 november 2013. Eigenlijk ben ik er een beetje klaar mee. Elke keer doe ik een schietgebedje als ik de tv aan doe aub werk gewoon. Het vergt ook veel tijd met alle testen die ik doe. Andere HDMI andere tv aansluiten enz enz.

gisteren contact gehad dat de HDMI poorten defect zijn nu doet de tv niks meer. Dit was te verwachten. Dit was vorig jaar ook zo zie referentienummer 4431783
Er is toen een bericht gegaan naar de reparatie dienst en nu moet ik daar zelf contact mee opnemen. modelnummer 47PFL7008K/12 en serienummer FZ1A1336017829. Sorry maar ik ben er een beetje klaar mee met deze tv. Groetjes Kristel

Ik wil eigenlijk een goede oplossing van Philips. Desnoods een nieuwe tv want na 3 jaar en kosten voor de tv 1500€ is toch veel geld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ksaleh78