Klacht: HD TV

op 08 april 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Sinds 24 Maart heb ik geen HD tv omdat de ANIMO steeds aangeeft loading en geen beeld weergeeft.
Na diverse telefoontjes, vanaf 26 maart om de drie dagen en de laatste vrijdag 5 april zou XMS contact met mij opnemen om de storing te verhelpen.
de telefonist Rutger B. zou er zelfs spoed van maken is beloofd op 4 april.
Tot op heden nog steeds niets vernomen van xms.

Binnen 3 klacht oplossen , en een schadeloos stelling voor 3 weken geen HD TV en geleden kosten van urenlang bellen a 10 ct. per minuut en aanschaf analoge kabel om nog enigszins tv te kunnen kijken.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

7 jaren geleden - Beste meneer Faber,Wij brengen u op de hoogte zodra de storing is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht geertfaber

7 jaren geleden - Het is nu inmiddels 12 mei, maar helaas nog steeds geen digitale tv van XMS, is 7 weken nog te weinig tijd om de storing (waarvan bekend is waar die door komt) te herstellen, opmerkelijk genoeg is er zelden storing bij het afschrijven van de abonnementsgelden.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 01 april 2014 om 10:38 geantwoord

Beste meneer Faber,

Deze klacht op klacht.nl stond nog open. Het abonnement is inmiddels gestopt. Wij sluiten daarom deze klacht.

Heeft u vragen?
Heeft u nog vragen, belt u ons dan gerust. Ons telefoonnummer is 088 555 25 55. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. U kunt ons ook e-mailen op [email protected]

Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door geertfaber