Klacht: Geen reactie na 2x melden van defect product

Jhg bloemers op 07 maart 2024 over HBM Machines in de categorie Gereedschap & Machines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2x melden van een defect product en nu voor de 3e keer alleen maar een automatish bericht gehad dat zo snel mogelijk contact word opgenomen. Na bijna 1maand nog steeds geen reactie van hbm.
Service is dus waardeloos.
Wil je een slechte recentie op hun pagina schrijven krijg je als antwoord dat het met dit is adres niet mogelijk is. Dus daar hebben ze zich al voor ingedekt.

Gewenste Oplossing:

iig contact opnemen en mijn defecte meterset retour nemen en geld terug of een goede set opsturen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over HBM Machines
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HBM Machines

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HBM Machines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jhg bloemers