Klacht: Havermoutvlokken en cola

op 26 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Meerdere malen gevraagd naar havermoutvlokken en meerdere malen werd mij gezegd: bij de volgende bestelling komt het mee en donderdag dan komt het maar het blijft maar gaan maar geen havermoutvlokken dus ben ik naar ah gegaan daar was het wel verkrijgbaar, tweede geval: kom ik bij de kassa met een kar vol boodschappen en had ik drie flessen cola waarvan de twee niet verkoopbaar waren als eenling want die werden alleen verkocht per vier of zes maar stonden los in het schap en werden twee andere flessen gehaald en toen ik vroeg wat het verschil was konden de caissière me hier geen duidelijk antwoord opgeven maar de kassa pakte de flessen niet.ik heb het maar laten gaan want ik was het spuugzat maar ik voelde mij er niet fijn onder

Als ik niet zolang op de havermoutvlokken hoef te wachten en de 1 zegd dit en de ander dat en van de cola flessen weet ik veel als ze los in het schap staan weet ik niet of ze los mogen verkopen worden want dat kan ik niet weten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.sak@ hetassink.nl