Mijn Klacht:
10 april kwam mijn onderbuurvrouw bij mij aan de deur , met de mededeling dat er water uit het plafond
stroomde !! He,b toen gelijk samen met haar havensteder gebeld en die stuurde die zelfde dag nog een loodgieter !! De loodgieter constateerde dat het lek onder de vloer zat onder het keukenblok dus !!? De volgende dag 11 april vroeg in de ochtend werd ik door Bakker Arkel gebeld het aannemers bedrijf die voor havensteder werkt dat er een medewerker van hun ivm de lekkage binnen een uur bij mij zou komen
deze meneer kwam en zei tegen mij dat hij het keukenblok er uit kwam halen !? Dat heeft hij gedaan en is toen weggegaan en heeft nog gezegd dat het voor het weekend opgelost zou worden wat hij van horen zeggen had ??? Vrijdags 12 april staat er rond 16:00 een medewerker van Bakker Arkel voor de deur die zaagt een gat 20×30 cm naast de afvoer waar het keukenblok had gestaan en zei dat hij geen lek kon vinden en zegt nog dat het overal kan zitten !! Wat een beetje vreemd is natuurlijk omdat de loodgieter die goed onderzoek had gedaan had gezegd dat het de afvoer v het keukeblok moest zijn , en die loopt door naar de gangkast waar ook een ketel hangt . Na 12 april hoor ik niks meer en dus weer havensteder gebeld waar ik ineens iets erg vreemds van te horen krijg !? En dat was volgens havensteder dat ik het keukenblok er zelf had uitgehaald was gezegd door Bakker Arkel . etc etc daarna ook nog klacht bij havensteder via contact formulier week later belt er een medewerker en die zegt dat ik door een inspecteur gebeld ga worden maar die heeft nooit gebeld en zo gaat het meerdere keer verder na 2 keer het spoednummer te hebben gebeld met allemaal loze beloftes dat het geregeld zou worden !!!! Maar nu nog steeds geen lekkage opgelost en keukenblok nog steeds niet terug geplaatst .?? MAAR WEL EEN BESCHULDIGING RIJKER !!!???
Gewenste Oplossing:
lekkage moet worden opgelost en keukenblok terug
