Klacht: Al 12 jaar ellende en geen medewerking

op 27 maart 2020 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Inmiddels 12 jaar lang woonachtig in mijn woning in Vreewijk. En ik heb geen goed woord (meer) over voor Havensteder. Houda el Ayadi, een zgn woonconsulent die nergens verstand van heeft en totaal geen moeite neemt om dossierkennis op te doen. Haar leidinggevende Ben van Hoorn die haar gewoon laat begaan en doen, die zelf een ronduit onfatsoenlijke manier van bejegening heeft. Directeur Peter van Lieshout die zich al jarenlang verstopt, geen persoonlijk gesprek wil aangaan ondanks zijn belofte daartoe!

Zo onnoemelijk veel klachten over onfatsoenlijke, intimiderende, discriminerende werkwijze en medewerkers van Havensteder. Zo ongelooflijk veel klachten over de woning, waarvan de meest recente een vocht en schimmel plek betreft waaraan men niks doet. En dit terwijl ik dit al ruim een half jaar aangeef in de hoop dat het voor de geboorte van mijn dochtertje zou worden opgelost. Niet dus! En inmiddels is mijn mooie kindje er en laat Havensteder mij zitten. Men discrimineert, intimideert, laat zaken veel te lang liggen (10jaar bezig geweest hun hun plicht telaten nakomen die bij overgang vorige huurder al gedaan had moeten worden!)

En zo kan ik inmiddels boeken schrijven over dit clubje geldwolven!

Excuses, compensatie, een persoonlijke correcte benadering.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnN77