Klacht: Tas wel betaald maar niet geleverd

fientje2006 op 03 januari 2012 over Haven Sports in de categorie Sportwinkel

15 december een rugby tas besteld op de site van Haven Sport. Er werd bij de advertentie gemeld dat deze voor de kerst nog leverbaar was. Maar helaas net zoals onderstaande berichten op het forum. Geen tas, geen reacties op de emails en hetzelfde voicemail bericht als je ze telefonisch probeert te bereiken. Vandaag heb ik het keurmerk gebeld en deze wist mij te vertellen dat er al vanaf oktober vele klachten zijn over dit bedrijf. Zijn zijn nu ook geroyeerd van het keurmerk alleen lijkt het mij beter dat de site van het net wordt gehaald aangezien er nog steeds bestellingen geplaatst kunnen worden. Volgens het keurmerk is deze meneer van der Haven ook nergens te bekennen, ‘De vogel is gevlogen’. Ik ga morgen aangifte doen en ik roep de mensen op om dit zelf ook te doen alleen dan kan er misschien iets gebeuren. Morgen ga ik ook de bank bellen om te kijken wat er met dat andere rekeningnummer is waar het bedrag van is afgeschreven wat ik hieronder al las bij verschillende berichten

Als deze meneer gepakt wordt, de site uit de lucht wordt gehaald en dat particulieren, sportclubs en leveranciers uiteindelijk hun geld terug krijgen.

Bericht van

12 jaren geleden - Op 27 december jl. heb ik contact gehad met de echtgenote van de heer van der Haven (gezocht via telefoonboek.nl: van der Haven – Schoutendreef 41, 2411GA Bodegraven). Van haar kreeg ik te horen dat haar man een burn-out heeft en dat hierdoor de werkzaamheden niet verricht worden. Ik heb heel duidelijk aangegeven welke stappen ik al ondernomen heb en dat ik per direct mijn geld terug wilde hebben. Op 3 januari is het bedrag dat ik betaald had overgemaakt op mijn rekening. Advies: bellen dus en geld terug vragen!

Alle klachten die gemeld zijn door