Klacht: niet ontvangen bestelling

op 13 januari 2017 over HardwareWebwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 januari 2017 een bestelling gedaan van windows 10 professional , we zijn nu 13 januari en nog steeds heb ik deze nog niet ontvangen. De levertijd zou 3 werkdagen bedragen . Ik heb deze bestelling vooruit betaald en heb hierbij op 5 januari een bevestiging gekregen dat de betaling ontvangen is . Gisteren 12 januari heb ik een mailtje hiervoor naar HardwareWinkel gestuurd , maar geen antwoord gekregen .
Vandaag is de website onbereikbaar ??

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als de bestelling geleverd is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HardwareWebwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door renemolen