Klacht: Niet leveren bestelling

op 02 november 2017 over HardwareWebwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben een product besteld bij HardwareWebwinkel.nl. Op de website stond dat het product op voorraad was, precies wat we zochten. We hadden het product namelijk snel nodig. Nadat de bestelling werd geplaatst en wij de betaling hadden verricht ontvingen wij een bevestiging van de webwinkel dat ze het product zojuist hebben besteld. Balen, want wij hadden het product juist z.s.m. nodig. Hadden we van te voren geweten dat het product niet op voorraad was, dan hadden we het product wel ergens anders gekocht.

Bij contact met de webwinkel werd er toegezegd dat zij het product op 30 oktober jl. zouden ontvangen en vervolgens direct aan ons door zouden sturen. Dit bleek een valse belofte, want het is nu inmiddels een paar dagen later en we hebben nog steeds niet binnen.

We hoorden dan ook niets meer van de webwinkel, waardoor we zelf maar weet contact met hen hebben opgenomen. Hierop volgde een bericht dat het product niet meer wordt geleverd. Vol verbazing, waarom komen ze daar nu pas mee? En waarom moeten we er zelf achteraan, hadden ze dit niet zelf kunnen berichten? Slechte service. Een bestelling bij deze webshop doen we dan ook niet weer.

Eerlijke voorraden tonen op de website, toezeggingen nakomen en op tijd berichten

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HardwareWebwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door GW5082