Klacht: Onheuse bejegening moeilijk verstaanbare client

op 12 november 2017 over Harders Plaza in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn cliënt werd heel onvriendelijk en onjuist behandeld omdat hij niet goed verstaanbaar was.
Nadat de klacht was geuit werd het weg geschoven onder de noemer dat het druk was. Ook kon de naam van een leidinggevende niet worden genoemd.

Gewenste Oplossing:

Ik kom gemiddeld eens per 6 weken met een gemiddelde groep van 10 personen. Ik wil een genoegdoening voor deze onheuse bejegening en niet alleen maar een: we zullen hem er op aanspreken want het is druk en hij verstaat geen nederlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harders Plaza

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harders Plaza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Schroe