Klacht: harde taal gebruik vleesgebruik

op 25 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wilde ik een klacht indienen tegen personeel een blonde wat oudere dame achter de vleesafdeling zaterdagmorgen
25-01-2014.dat ze haar stem nogal hard verhefte tegen een jonger meisje over dingen die ze niet goed deed.waarbij ik het meisje later huilend weg liep.Ik vindt in het bijzijn van klanten dat dit niet kan.Ik vindt dat dat ergen achter de schermen uitgepraat moet worden. ik stond bij bij de koeken en ik hoorde die dame achter de vleesafdeling nog steeds praten over dit geval met dat meisje.ik vind dit niet kunnen in bijzijn van klanten.

Gewenste Oplossing:

normaal praten voor een oplossing we zijn immers allemaal maar mensen en geen robots.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edwardee1lps