Klacht: Hard rijden

op 26 januari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geregeld rijden verschillende bussen van u te hard door de straat. Ik ben daar klaar mee. Na verschillende meldingen belt een meneer op die zicht u moet niet zo klagen want er zitten allemaal vrijwilligers op de bus . En die doen hun uiterste best. Hier heb ik niks aan want ze blijven te hard rijden in de straat

Niet harder rijden dan 30

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste W640439, Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik dit heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - plaats en straat waar te snel wordt gereden - lijnnummers van de bussen die te snel rijden - tijden waarop u dit ervaart. Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 05 februari 2018 om 07:33 geantwoord

Beste W64O439,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, sluiten we deze klacht.

Nina
Webcareteam Arriva