Klacht: Hard rijden

op 31 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedenavond vanavond 30 juli omstreeks kwart voor 11 s’avondd reed een bus door de renkumlaan met ongeveer 60 km per uur door de straat waar je maar 30 km mag. Ik vind dit onverantwoord en wil dit bij jullie neerleggen.

Dat op de buschauffeurs zich hier aan houden

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Davidoff1972, Oh jee! Dat is niet de bedoeling. Ik wil je klacht graag intern doorsturen zodat de situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Davidoff1972

2 weken geleden - Het gaan om lijn 4 van 22.32 Mvg D van Dongen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 juli 2017 om 20:41 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende gegevens en het delen van je ervaring. Ik ga je reactie doorsturen zodat het besproken kan worden met de chauffeur.

^SM
Webcareteam Arriva